Themabijeenkomst economie: regionale kansen en lokale uitdagingen

Themabijeenkomst economie: regionale kansen en lokale uitdagingen Op 5 april organiseren de VVD Overbetuwe in samenwerking met de OCO een themabijeenkomst over Economie. Drie sprekers verzorgen ieder vanuit hun eigen invalshoek een inleiding.

Themabijeenkomst Economie: regionale kansen en lokale uitdagingen

Op 5 april organiseren de lokale VVD in samenwerking met de OCO een themabijeenkomst over Economie. Drie sprekers verzorgen ieder vanuit hun eigen invalshoek een inleiding. U krijgt de gelegenheid voor vragen en voor het delen van uw visie. Deze bijeenkomst sluiten we af met een netwerkborrel. Daarmee wordt het niet alleen een interessante avond, maar kunt u ook bijdragen aan de regionale visie op economische ontwikkelingen en de wijze waarop gemeenten MKB-vriendelijker kunnen worden.

Opening

Martien Martens
Voorzitter Ondernemers Contact Overbetuwe OCO, vm mede-eigenaar Martens Metaal Recycling BV Nijmegen

Park 15

Presentatie over ontwikkelingen Park 15, DC's voor Heinz en Lidl, de interactie met Rail Terminal Gelderland en andere bedrijvigheid.

Bart Franssen
Park15 Logistisch, Giesbers Groep

Economische kansen
De kracht van regio Arnhem - Nijmegen, het regionaal economisch perspectief, Health-Food-Energy en kansen voor logistiek en andere bedrijvigheid. Debat over kansen en prioriteiten.

Marcel Hielkema
Voorzitter VNO-NCW regio Arnhem-Nijmegen en vice-voorzitter Economic Board Arnhem Nijmegen

Een MKB vriendelijke gemeente
Hoe is Apeldoorn MKB vriendelijkste stad van Nederland geworden? Ondernemer vertelt uit eigen ervaring over de relatie met de gemeente. Debat over wat we daarvan kunnen leren.

Klaas Fuite
Directeur Bakkerij Fuite Apeldoorn

Afsluiting/borrel

Jeroen Joon, Wethouder Grave, bestuurslid namens VVD in Overbetuwe

Deze avond staat onder leiding van Peter de Waard, o.a. Voorzitter Centrum Management Elst.
Wanneer:       Woensdag 5 april
Tijden:             Inloop: 19:30 uur; start : 20:00 uur; borrel 22:00 uur