De fractie komt naar u toe!

De fractie van de VVD Overbetuwe vergadert in 2015 in de verschillende dorpskernen. We nodigen daarvoor actief de dorpsraden en inwoners uit deze kernen uit om met ons mee te praten over de onderwerpen die in de dorpen actueel zijn.

Op deze manier willen we graag nog beter in verbinding staan met de bewoners in de kernen en onze leden. Daarom verruilen we gemiddeld één keer in de maand onze standaard vergaderlocatie in het gemeentehuis in Elst in voor een plek in één van de kernen. Het liefst doen we dat op een plek waar actuele onderwerpen spelen. Dus heeft u een actueel onderwerp waarover u graag met de VVD in gesprek gaat, nodig ons dan uit. We komen graag naar u toe.

In onze agenda op de website ziet u al wanneer we de fractievergaderingen op locatie gepland hebben. In overleg kunnen we die echter altijd verzetten.

De eerstvolgende vergadering op locatie vindt plaats op dinsdag 28 april om 20.00 uur in het Dorpshuis in Oosterhout. U bent van harte welkom!